URM baigtas diegti konsulinių paslaugų teikimo kokybės standartas
Užsienio reikalų ministerijoje baigtas diegti Konsulinių paslaugų teikimo kokybės standartas, kuris padės konsuliniams pareigūnams ir darbuotojams teikti paslaugas laikantis reprezentatyvumo, objektyvumo, nešališkumo, pagarbaus ir dėmesingo bendravimo principų.
Kokybės standartas taip pat suteiks gaires, kaip tinkamai pateikti informaciją klientams, sutvarkyti ir paruošti darbui konsulinių paslaugų teikimo vietą, kad darbas būtų sklandus, o santykis su klientu – pozityvus.
Kokybės standartas įgalins užtikrinti, kad klientas, kreipęsis į Lietuvos konsulinę įstaigą bet kurioje pasaulio vietoje bus aptarnautas vienodai kokybiškai.
Kokybės standarto parengimas ir įdiegimas truko dvejus metus: buvo išanalizuoti konsulinių paslaugų teikimo procesai, 200 konsulinių pareigūnų ir konsulinių darbuotojų apmokyti jį taikyti savo kasdieniame darbe.